La familia doing Härnösand

Så, nu har jag inte bloggat på ett tag!
Men haft fullt upp! hihi
Mamma, Mormor och Jeff är ju här uppe, vi har haft jättetrevligt och nu när dom är håär så känns det som jag skulle kunna stanna här mycket längre!
Men på torsdag är det söder-resa som gäller.
Har faktiskt opackat det mesta, sen ä'r det ju lite småsaker också. Men det går kanon det!

I dag ahr jag visat dom stan, vart och shoppat och har numera ett par gryyyymt snygga skor <3<3<3
helt kär i dom, perfekta för en underbar sommar.



Så synd bara att det varit sånt pissväder dessa dagar.. ska inte bli finare förrän helgen, typsikt!

Nä nu är jag dundertrött och ska sova!


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback