Min kämpe!!

I dag var det utställning! Jag och mormor åkte dit med Trojsan!
Min hund är världens bästa.
I första rundan så sprang hon bättre än någonsin, hon var så himla duktig!
bIT + hp + Att jag gick vidare till handlertävling..
Sen s¨å fick vi ju vänta ett tag, otroligt varmt.. Troja blev nog väldans törtt att värmen trots skuggan vi letade rätt på.
När det var dags för BIGfinal så sprang hon duktigt, sen vart hon väldans trött, när jag skulle ställa henne rätt så satt hon sig.. stackarn.. jag me var trött av värmen men hon är ju svart!
Sen när domaren(som för övrigt var jättetrevlig och rolig!) skulle tacka av 2 st, så vart jag lite nervös!
Men et var itne vi :)
Så vi fick springa ett varv till för att sen placera oss som 5:a.
Så en BIG-r blev det! så nu är vi 2 rosetter rikare + massa andra priser, boll,tuggben, reflexer, block och skit ;)

Bild kommer när jag orkar lägga in!

Sen var det nått as som vägrade ta ut sin hund ur en kokande bil.. dom ropade och ropade i speakern men ingen tog ut hunden.
Så ropade dom att : nu går vi och slår in rutan och tar ut hunden, hunden finns att hämta i seketariatet!
Så gick dom dit med en hammare.
Men oturligt nog han ägaren dit.. synd.. sånna borde hängas elelr nått..!

Kommentarer
Ela säger:

Kul att der gick bra! :) Grattis. Förra året så var det också nån som lämnade hunden i bilen, jävla as! Dom gick iaf o hämta vovven, efter tillsägning.

2009-05-30 | 17:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback