Norge vann och Hallstafolk är apor

I går kväll när jag och Trojs var ute så var det ett jävla liv överallt.. Hallstabor är apor, helt enkelt..
Snacka om att inte kunna festa ordentligt, måste vråla så att andra sidan hallsta hör...
Apor.. :)
Tacka vet jag Härnö där jäklar finns inga Apor ;) uppfpstrat folk kanske hihihi

nej men allvarligt nu angående Melodifestivalen, egentligen inte en värt att nämnas eftersom det är så otroligt dåligt. jag tittade inte, men i dag läste jag på aftonbladet att Norge vann. youtube:ade låten och ju mer man lyssnar desta halvabraigare blir den. inte sådär jättebra, men nått ät bra med den.

I dag är det ju Norges nationaldag med, så jag läste sl om alla bussar som får lida för det, min var inte med som tur var =)
Men varför firar dom det så hårt i sverige?? skulle vara massa parader och skit.. hm.. vi borde fira moldaviens dag lika mycket då, och rysslands, indiens... ja ni fattar.. skumt..

Det blir bara 1 station med tunnelbanan, sen tar vi bussen från bergshamra till HB direkt.

Ne inga rolig uppdatering nu heller!!

Kommentarer
Ela säger:

Tkr nog droppar är bäst, fast det kan sköljas bort om dom badar, då ör det bra med halsband som man kan ta bort men droppar är nog bäst, skyddar tydligen mot loppor med har jag hört:P

2009-05-17 | 11:54:46
Ela säger:

håller med om hallstaborna föressten, apor som bara slåss och super, det är ett under att dom inte kastar bajs på varandra också, fast det skulle ju inte förvåna en, haha:D

2009-05-17 | 11:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback