Oh sweet Hallstavik..

Så var man i Hallstavik då. så vacker..ehm.. by?
Det har ju ett centrum i allafall =)
Nu är jag typ dundertrött, funderar på att krypa i sängs snart.
ska packa om lite väskor tills i morrn,  orkar inte dra omrking på alla direkt...
Men vi får se =)

Har inte så mycket mer att skriva helt enkelt, längtar lite upp till norr!

Tack mamma , mormor  jeff för ett trevligt besök, nu får ni dras med mig på hemmaplan =)

förresten så ska jag inviga min tid i hallsta med att köpa massa hårfärg, för jag har ju RÅKAT  färga håret blondt.. typ illblondt.. och hatar det verkligen.. vill ha tillbaka min fina chokladbruna hårfärg... helst idag...
men det får bli imorrn eller nått!

Nej sängen väntar!!

Kommentarer
Ela säger:

Hur gjorde du när du blonderade dej? Typ köpte för håfärg lr slingade du eller gjorde hos frisör, funderade på att strunta i min bruna färg och bli blond rimbo bimbo till sommaren, hähä :P Iaf, vart det blonda bra?, lr du vet gult som det kan bli. :P

2009-05-08 | 09:45:16
Bloggadress: http://karateelixx.blogspot.com
Ela säger:

okej annars så brukar silver shampo göra susen mot gult har jag hört, har aldrig haft det sj för ja är för snål att lägga upp 200 kr på ett shampo haha. min morsa klippte min lugg, på fyllan tom :D iaf första gången, haha. sen toppade hon bara luggen när den började bli lång igen.

2009-05-08 | 14:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback