Resfeber?

En annan benämning på Resfeber är när man som jag, inte är stilla en dag..
Imorrn drar jag & Troja vidare till Stockholm igen.
Spenderar väl en dag eller två där, sen blir det tillbaka hit och vara här några dagar..
Tur att Troja är så van att resa, hon har ju åkt allt som går att åka och nu bryr hon sig inte ens om tunnelbanan..
Hon bara tittar när det kommer, hoppar på och väntar snällt på att få hoppa av igen..
men det blir nog bussen från Bergshamra imorrn, orkar inte all stress i tunnelbanan..
Min sötnos har åkt Tåg,bil,buss,pendeltåg,tunnelbana. fattas bara flyg =) men jag vill inte stänga in henne nånstans..
Berest iallafall!
Jag har börjat tycka om att åka omrking haha, då är det illa :P
Men saknar Rickis när vi är på olika platser, Troja me saknar Husse..

I dag har troja kräkits.. vet itne avrför riktigt.. kräkmaja.. ingen feber och annars pigg.. värsta kräkan la hon mitt framför mig på golvet.. stackarn.. Hon mår nog bättrre imorrn,, säkert mensvärk :P

Ne nu ska jag glo Tv..

hejdå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback