Snart, snart är det helg!

Nu är det inte långt kvar! snart helg!
I dag är det torsdag.. om jag räknat rätt.. klockan är ju över 12 så..
vilket betyder att imorgon så kommer Älsklingen! sen lördag utställning, sen går det fort.
Tiden går alltid fort när man är med ricke..
Dom sitter på nått ställe där dom har kareoke.. jag vill också... jag vill sjunga kareoke. det ska jag se till att få göra i danmark..
Vill åka nu..
har as tråkigt just nu..
Lyssnar på musik, glor runt i cybervärlden, tråk, tråk..
Vill kunna sova men inte ett dugg trött...
Nisse ligger och snarkar :P Troja snusar, Jeffisen spelar..
jag poppar musik, mamma sover..hon är vettig haha det man ska göra när det är natt.
men jag är superpigg, vill gå ut och gå men vågar inte gör det själv..

Ne nu ska jag buttra vidare här ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback