Sömn vs Film

god morgon, har just stigit upp :P
låg vaken och glodde  film tills typ 6 i morse, lagom tills jag tänkte gå upp så somnade jag :P
Var inte alls trött! s¨å jobbigt det kan vara i bland!

I dag hade jag tänkt dra med mig mamma på en promenad och svänga förbi Apoteket och köpa Frontline,
Hittade en lite fästing vid andra örat i gr som jag och mamma kämpade länge med att få bort HAHA
sååå äckliga!

Men det har inte känns så nödvändigt att droppa henne efterom hon kommer bli duschad imorgon..
Så det får bli efetr utställningen eller åtminstonde efter imorgon :)
Man måste duscha Troja några dagar innan man ska ha henne fin :P för hon har en jäkla virvel/lock på baken som dagen efter duschning står åt alla håll, skit  fult men ganska sött, åste knäppa kort på den sen!

Måste även maila Lovisa på hunddagiset att jag åker hem till norr igen, så synd för jag tror verkligen att jag skulle kunnat fått in en fot där :P
Men jag kommer tillbaka, neråt iaf :P

Ne nu väntar mera kaffe så att man vaknar till!

Hola!


Kommentarer
Ela säger:

Haha å, va söt bild hon ser ut som en liten varulvs bebis :D Ja, det var bara mauds huor som va anmälda förra året på häverö men dom andra ust vi va på vimlade det av chihuahour, Kelpisarna är väl mes gårdshundar häromkring om så det är nog därför det inte är så många :P

2009-05-26 | 12:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback