SORGLIGT!

åh kom just hem från mormor där jag glodde Greys. åh det var så sorgligt. men samtidigt lyckligt..
Jag älskar den där serien :D

Blev sjukt stolt över min vovve med på vägen hem, gick lös enda från mormors hus, över lilla bron, och sen kopplade jag henne när vi kom upp till Tulkavägen, där kör ju lastbilar.
Men så himla duktig hon är, håller sig på kanten, lyssnar superbra på STANNA och VÄNTA :)
Sötnosen <3
Vad skulle jag göra utan dig lillen :)

Annars har det inte hänt mycket i dag, varit duktig på morgonen och skurat och haft mig i mammas kök, hon får det som morsdagspresent ;) vilken underbar dotter jag är hahaha

Ne, glo runt lite här och sen lägga mig eller nått.. är på tråkhumör i dag..

Kommentarer
mamma säger:

tack för den fina överraskningen när jag kom hem trött efter att ha jobbat.

2009-05-28 | 20:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback