Superduperväder!

herregud, var ute med Troja imorse ocg sprang in lika fort för att jeansen svettades fast!
Nu har jag bytt till kortbyssor och snart ska vi ner och busa på ängarna.
inger bor väldigt bra har jag komit på, hon har en promenadslinga precis utanför upp på en kulle där man kan ha Troja lös, öter inte så många!

I går var bussresan förjävlig..
smockad buss, och i rimbo upptäcker jag att mitt säta är blött... kul..
hade nog regnat in kom jag och en annan på och den snälla tjejen lät mig sitta på halva hennes resten av resan..
Dygnsur i rumpan så det kliades.. usch!!
och ingen luft alls i bussen.. säkert 20pers som stod.. flera stackars hundar..
När jag gav troja vatten så tyckte jag så synd om dom andra vovvarna som inte fick någe, alla såg så törstiga ut.. :(
svårt att ta med vatten liksom..
Men nu behöver jag iaf inte drälla så mycket för mamma har gett Troja en sån här:
fast en blå! troja tackar och jag me :D


Kommentarer
nizze säger:

funkade vattenburken bra då?

2009-05-25 | 19:59:07
Ela säger:

här var det också superväder, va ute hela fm, Lisa lilla svarta huan studsa fram o bet en unge i armen, inte ett dugg pinigt :P! Hade lust att göra chihuahuakorv av henne och köpa en St.bernard bara för att, haha.

2009-05-25 | 21:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback