Superless 3,0

Åh vad sur jag är just nu.. sån där skitdag när inget funkar :P
Skulle skriva en ansökan till ett jobb , skriver,skriver, skriver, ska sudda en grej och PLOPP. allt borta.. precis allt.........
Så när ricke kommer så har han kanske med sig bärbara och där finns ju mitt riktiga cv.. men så less man blir..
hatar datorer idag!
Inte nog med det så skulle jag skriva in en adress nyss och varje gång jag försökte så råkade jag trycka in massa andra tecken.. gr.. drygt.
Sen slår jag i mig överallt i dag också..

så nu tänker jag ta med Trojsan ut och sätta mig på tomten så långt i från nått att slå i mig i!



Förresten blev jag väckt av 2 hundar imorse! Det var sött!
Lilla Loppan, liz och lasses hund var här och hoppade omrking, den är lite söt med sina små ploppögon haha


Nej uuut i solen!!

Kommentarer
Ela säger:

Haha men det är ju nice med tjockare hår, mitt är å jävla slitet så det trillar väl av, men what the hell man lever ju bara en gång :P Ska Prova, Ultra Blonde? Vilket märke var det?

2009-05-08 | 16:55:26
Ela säger:

Ja, det ska jag göra om det blir bra, annars blir man en pinsam rimbo bimbo, haha, ska ta det i slutet av månaden så man kan köpa mer färg om det går åt helvete hahaha, hur e det me vovvi då? så himla söt på bilderna på headern.

2009-05-08 | 18:53:47
Ela säger:

Haha, för mej blir det också jämt fel på datorn fast jag inte ens gör något! Kim undrar hur jag lyckas men det är inte mitt fel, det är datorn! :D

2009-05-09 | 10:02:57
Kenta säger:

Du har säkert en bättre dag än mig idag, vi kan byta. Jag behöver "bara" fixa en massa fysikuppgifter, plugga matte och läsa ekonomi. =)

2009-05-09 | 19:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback