Tvätt av Hund :D

Jag tror min vovve är smartast i världen, för hon har undvikit att bli inlurad i badrummet hela veckan!
Men i dag han jag ta fast henne innan hon rymmde ner för trappan, så spenderade vi lite tid i badkaret, varenda liten pälsbit har blivit tvättad nu, superen!
Men hon är så snäll, även om hon inte tycker det är roligast i världen så står hon helt stilla och bara väntar, fast hon tycker det är rätt skönt när man löddrar in henne för det blir som massage :)
Nu har hon deckat här brevid mig, ovanligt va,,
Hon laddar väl över att fara upp imorgonbitti och leva fan.. Hon vaknar när hon hör att nån annan går upp, typ mamma eller jonnie när dom drar till jobbet.. mindre kul för mig haha
Men måste vända dygnet nu, upp tidigt på lördag.. först ut är jag.
Har läst lite om domaren, stenhård tydligen.. ger bara ut 2.or på kvaliten, läste om en dansk utställningschampion som han gett 2.a..?
men det är ju endå träning, speciellt för mig för jag fattar inget om utställningen. kommer aldrig göra heller...
Det är tur att man kan vara frågvis haha, virr varr är vad det är.. :P

Synd bara att Trojas fina utställnings/tävlingstält inte hinner komma.. det är så himla fint och praktiskt!

Försöker kolla efter kelpiespecialen också, men hittar den inte.. måste nog fråga Britt(trojas mormors ägare och som sitter i kelpieklubbens styrelse) Hon vet alltid allt :)
Den ska vara 15 aug. det är allt jag vet hehe och att den är i almunge.
så chaufför sökes!




Usch, klockan är mycket och det är ljus ute och regn.. kan man inte ta nån kvällspromenad heller..
vad ska man hitta på??
Tråk i dag me.. :P


Kommentarer
Ela säger:

HAHAHA; här kmr en hälsning från BlondinEla som eg borde kallas orangeEla :D Tror inte färgen räckte riktigt så jag måste köpa en till idag, snark, hähä!

2009-05-29 | 06:43:41
Ela säger:

Haha närå, ja kasta i lite mer färg nu så får se vad som händer :D Men om det inte blir bättre kan du knyta på dej löparskorna :D

2009-05-29 | 11:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback