Upp, upp & i väg!

Eller ner, Stockholm ligger nerårt..
Typ vid 17-tiden ska jag och Blod&Kräk-bönan ta bussen mot El Stockholmo igen, men den här gången blir det ut till Ropsten för att möta Ricke :)
Då måste vi ta tunnelbanan istället för bussen, men Troja verkar ju inte bry sig om det längre, så det är ju bra!
I natt kunde jag inte sova.. ingen aning om varför.. kollade på klockan frammåt 4.30.. suck..
Troja susade och snarkade.. på GOLVET ;) inga kräkor i sängen Tack..
Men hon kräktes inte, eller jo, imorse nere :)
Så vi får se hur långvariga vi blir i Stockholm, antingen åker vi till Hallsta på måndag eller tisdag..
Är mindre populärt med en blod&kräkvovve där hehe
Men jag tog med ett par Trosor som är värdiga till att klippas svanshål i om det blir så..
Typsikt att det ska vara söndag så att man itne kan köpa tiktrosor.. men men..

Iallafall så ville inte Troaj bli tvättad idag haha, så då vart det bus med vattenslangen och sen schamponera henne, så sprang hon och busade sig torr sen, så det är ju kanon :P nu luktar hon inte så sunkigt av blod längre HAHA

Ska även ockupera mormor och morfars hus i veckan när dom åker på sin årliga semester, dom har 5:an så jag lär sitta bänkade där uppe både Tisdag och Onsdag klockan 21 =)

 Ne lite kaffe och äta nått, vore kalas.


Förresten marie, är det ett chip han har i nacken nu som typ utsändrar någe som gör att han blir som kastrerad på "låtsas??" haha förstod inte riktigt :D
Jag kommer upp och hälsar på sen igen när Troja slutat löpa!


Här är beviset på vad en Böna är;


Kommentarer
Tallefjanten säger:

Fy fan tur att man inte är hemma hos morsan alltså, blää!

2009-05-24 | 13:23:48
ela säger:

Det var nog den sötaste bönan jag sett :D Ne dikten är lagligt stulen från google :D

2009-05-24 | 13:38:56
ela säger:

ja o snart kmr 1-1,5 års trotset, alltid lika kul :D

2009-05-24 | 14:19:31
Ela säger:

Jo, vill ju gärna ha en Kelpie ja me, lagom strl på dom men jag vet inte hur det blir med jobb och så, är ju bara timvikarie just nu, då är det bättre att vänta tills läget är stabilt, rottis kan jag tänka mej med eftersom jag vart så fäst vid Rocky men det är ju som att ha en shettis, haha.

2009-05-24 | 17:21:10
nizze säger:

hmm å hund ....... kan ju inte hålla sig på golvet,kunde den flyga så va den väl i taket med å bloda ner,fast den e ju nästan där ibland ändå!!

hoppar å skuttar ju som en kängru!!

den har iaf inte skitet inne nu iaf... alltid nått!

2009-05-24 | 19:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback