Utan min Troja :'(

Helgen hade sin planering.. skulle ringa dagiset i morrn eftersom hon var sjuk i måndags, skulle ta med Troja, vi skulle vara där hela helgen ungefär..
sewn började Troja löpa så hon får inte vara i sthlm då, så tänkte jag att jag iaf måste till dagiset.
Sen ville Annika ha sällskap på åland tors-fre och jag sa ja fall jag inte fick tag på hundagiset.
men nu kom jag på att hundagiset är stängt imorrn.. röddag...
jag måste alltså till åland..
bara dit, klippa gräset och tillbaka på fredagsmorgonen.. låter mindre spännande men taskigt att tacka nej och låta annika vara däör ute helt själv i en stor villa..
Men egentligen vill jag bara vara med Troja i helgen.. känns som jag lämnat bort henne alldeles för mycket nu..
Så nu blir det till att ringa hundvakt imorrnbitti iallafall... svårt att gissa vilka det blir? ;)
Längtar tills Trojas pass blir klart i juli så hon kan följa med dit med...

Usch känner att jag inte har lust till nånting idag..
vill hem till Härnösand..
men det är också lite problem.. för väskan jag hade ner är Annikas stora reseväska, den blev ju proppad plus kassar, tur att jag hade bärhjälp.. men nu har jag inte det upp eftersom ricke har 2 rullväskor..
och jag har ingen väska upp...hur gör man då? svindyrt att köpa en sån stor....

men vi har endå planer på att dra upp första veckan i juni... sen ner i aug för att åka till köpenhamn, plus att jag ska passa på att ställa Troja på rasspecialen i almunge 15 aug...

hm.. snurrsnurr i huvudet och humöret på sne.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback