Utställningsbur

Hellu!
Jag och mamma har kikar på utställningsburar och jag hittade en asbra! En sån där av tyg som går att vika ihop till hur liten som helst och stoppa i en medföljande ryggsäck! Hur nice som helst!
Perfekt att ha på utställning och tävling!
Fast den var grymt stor, så det ryms typ 3 Trojsor eller nått!

Förresten så hade jag saknar Troja massor dom här dagarna och det avr skönt att träffa busungen igen!
I natt var hon så trött att hon sov som en stock och jag trodde hon dog, för hon låg så stilla haha

Bussresan kändes lite lyxig eftersom den gick så snabbt, blir skönt att pendla 1 h och 50 min!
Skönt att ha alla innom en åtminstonde 2 timmarsfärd bort!
Blir nog bra det här hehe

I dag ska jag ta med mig Troja på en långpromenad, kanske hälsa på Anton, Troja tycker inte om hanhundar, hon tycker dom är jobbiga som juckar och slickar och ahr sig, men det borde funka bara man ryter i, som jag fick göra med Baileys, den ettriga lilla jackrusseln i stallet, sen funkade det ju!

Lite småtråkigt att gå själv, jäkla petra som ska kräma ur sig barn hahaa, hon sabbar mina planer, det ska hon allt få höra om!!

Sen så kom jag ju på att mormor har 5.an... så antingen åker jag upp dit och glor Greys ikväll eller så väntar jag och kollar båda i helgen.. h mm...

Nej nu ska jag dricka kaffe och sen försöka tämja mitt hår som jag garvade åt i morse, drog upp det i en knut i gårkväll och nu ser knuten ut som en liten.. ja.. jag vet inte vad.. grymt rolig ser det ut iaf!!


Åh vad jag skriver mycket skit !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback