Vart är du då?

Hellu igen.
Nu sitter jag här och glor på tv och varvar med datorn haha
Snart kommer Ricke hem från jobbet. eller om typ 1 timma då..
jag saknar Troja :) Känns så skumt nu när jag är ensam och så hör man ingen som tassar efter en haha
Kom på mig själv för ett tag sen att smyga ut i köket, tänkte ju att Troja sov och jag ville inte väcka henne. så knasigt!!
Men hon lever nog i lyx hos mormor pch morfar nu, hon får stanna där en natt till för jag blir nog kvar här!

Fick inte tag på petris i dag som jag tänkt att jag skulle hinna med och träffa, vill ju träffa lilla mjölkpaketsbabyn!

Ringde även Lovisa på hunddagiset och vi ska ses nästa vecka!
Blev så snopen att hon kände igen mig, var ju 1 månad sen vi pratade.

Nu ska jag borsta håret, ringa mormor och sen kanske möta Ricke om jag vågar mig ut xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback