VILKEN MISS!

jag tror jag dör... ikväll missar jag Desperate Housewives på 5:an, och i Morgon Greys Anatomy... jag dör..
och självklart när det är som mest spännande!
Nu måste jag vänta tills på söndag, då åker jag till sthlm igen och kollar på repriserna!!!!
Fast iofs komemr jag hit på torsdag också :)
jag har ju köpt månadskort så nu jäklar ska jag pendla mellan hallsta och Sthlm som en tok :)
Känns så himla kort jämför med att åka mellanHärnösand och sthm!

Så nu ska jag hit Tors-fre, sen hallsta fre-sön, sen sön-mån här haha
Sen får vi se hur det går på jobbfronten då!


Ne nu ska jag sura vidare över att inte alla har 5:an ;)

Kommentarer
Ela säger:

Kan meddela att DH var ytterst, spännande! Du får se repisen på sönda och våldgästa nån med femman :D

2009-05-13 | 07:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback