Deppigt.

Jag börjar känna mig deppig.. tror det är det här vädret.
Men hade Troja här en stund och då han man inte tänka så mycket :)
Tror mormor skulle komma förbi med henne igen runt 4.. då får man lite sällskap..

När man tittar ut så inser jag hur mycket jag saknar Härnösand..
Trivdes så himla bra där, längtar tills i vår då Ricke är där uppe igen och jag kan åka dit..
sen flyttar vi ut från lägenheten den 30 mars.. usch..
Känns endå bra när man har den, men sen så känns det så tråkigt att inte få ha sin lilla lya där..
Vill flytta dig, fast Ricke vill till Sthlm.. där han ska jobba iofs.. men kan man itne pendla från H-sand?? ;) haha!

Önskar jag hade bil och körkort, då skulle jag nog sätta mig och köra upp dit i helgen...
Låta Troja få busa vid strandpromenaden, få hoppa i vattnet. sen bara gå omrking och mysaav fina Härnösand :)

Men i stället sitter man här, i sveriges mest deprimerade håla.
Enda som känns kul är att jag är ledig imorrn och ska montera upp Trojas hinder!
planerar på att gå upp tidigt och göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback