Pedantkommun ;)

Nyss hemkommen från en promenad, som skulle innebära fotografering och lövbus.. men icke ;)

Kom ner till parken och upptäckte att dom DAMMSÖG upp alla löv??
whuut??
Stora säckar med löv i, en maskin som åkte omrking och sög upp allt.. måste vara för att de inte ska ruttna under vintern.. eller?
Dom sköter om parken och delen om kyrkan väldigt bra måste jag endå säga, i sommras dammsög dom sten från gräsmattorna och rensade fint hela tiden..
Men iallafall så blev det inget bus i parken och ingen fotografering där.

Vi gick till mellanholmen i stället och busade där och hon fick bada.. tokan kommer väl bada tills isen kommer =)
Knäppte några kort men sen dog kameran.. laddade den 2 min innan jag gick så jag fick skylla mig själv..
Kanske laddar upp dom här sen när jag laddat kameran!


Nu kom Ricke hem så nu ska jag vara social!


hejhej

Kommentarer
Madelen säger:

Det är nog för att de blir så halkiga då det kommer frost...om de hamnar på asfalten i alla fall. Tråkigt att det inte blev några kort.

Försök hålla henne från bad nu när juvrena är som de är bara, så blir hon frisk fortare och kan ta vinterbad ;) .

2009-10-06 | 09:46:03
Bloggadress: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback