Regnigt!

hela dagen hittills har det regnat.
Jag och Troja sitter och torkar just nu :)
Vi har tagit en långpromenad nyss, tycker det är skönt att gå i regnet, bara man har rätt kläder som jag hade i dag!
Först gick vi upp mot Sälsten, men där har jag gått 1000gånger förut så vi gick längs med hamnen tillbaka och så gick vi ut på fstlandet, så gick vi till murberget(tror jag det heter)
Lite snurrigt att hitta men vi gick typ längs med vattnet hela vägen , så det var mysigt!
Troja som inte tycker om att få regn i ansiktet var lite sur i början men sen så tyckte hon det var kul endå att gå i regn =)
så nu är vi torkade och sitter här i soffan, ska nog hitta ett litet plåster till mitt finger, märkte nyss att det blöder, blir så med mina fingrar när dom varit kalla, då går dom sönder, Skör jag ;)

Nej plåster och lite the nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback