Fixarn!

jag är så himla händig av mig.
Om jag var kille så skulle alla tjejer vilja ha mig för att jag är så händig utav mig ;) haha!
Både skruvdragaren och borrmaskinen har jag använt säkert fler gånger än Rickard!
Jag skruvar upp hyllor, spikar fast sladdar och fixar :) Jag tycker det är skitkul!

I dag har jag förutom dammsugit och varit på en mindre cykelsväng med Troja faktiskt grävt klart rabatten, rensat den lite mer, skruvat fast bajspåse-hållaren, borrat hål i en kruka, fixat med sladdar och ska snart spika fast internetsladdarna!
fixarn!

funderar fortfarande på vart vi ska ha alla våra DVDfilmer.. en hel kartong och en pappkasse står fortfarande ouppackade.. det irriterar någe grymt, men jag vet itne vart vi ska ha dom.. =/
Får se om jag klurar ut något senare..

Ska invänta Annika som kommer vid 4 med snus och sen ska vi cykla upp till skärsta och plocka sten =)
haha låter lite flummigt att plcoka sten, men måste ju ha till rabatten ;)
Sen om det fortsätter vara så här varmt ute så kommer snart blommorna få flytta ut.
Blir "blomman för dagen" Runt äppelträdet så dom förhoppningsvis klättrar på trädet, sen blir det väl lite mera blommor där också såklart, sen 3 av pelargonsticklingarna i den stora krukan, panseerna får sitta kvar i den lilla utekrukan på trappen..

Nu måste jag ut och kika efter Troja, hon vill inte vara innomhus i dag när det är så fint så hon ligger på gruset där ute och spanar :)


hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback