Shopping och bilar

Nyss hemkommen från Thun's med mammsen, shoppade mig äntligen en vårjacka.. inte alls som jag tänkt mig men men..
finns helt enkelt inag snygga vårjackor i sommar.. har kollat överallt och ingen som passat.
så nu hittade jag en på barnavdelningen som fåt duga =)
Hittade även ett par jeans, en sommarklänning som jag även ska ha på Samuels dop, sen linne, trosor och strumpor.
och ett par skor =)
Min lillebror  sa att jag såg ut som en fjortis/stekare.. så så får jag väl se ut i sommar ;) hahahaha

Så nu har jag shoppat mitt för i år, typ.

Sitter och stirrar mig blind på denna annons : http://www.blocket.se/stockholm/Frash_Golf_Mk3_26786790.htm?ca=11&w=2
Skulle så himla gärna vilja ha den... blev helt kär i den..

Men letar egentligen efter en liten men bra kombi/halvkombi, för själv grejen är ju en bil att ha troja i..
Nu när träningarna börjar ute på klubben igen från och med nästa onsdag..
Känns ju lite surt att först ha blivit less på att Tigga stjuss till att nu Tigga bil....

Så om någon har en billig och körduglig bil så hojta till :)


Troja har även fått busa massor när vi kom hem, på vintern älskar hon att få jaga snöbollar och nu älskar hon när man sprutar vatten på henne haha.. tokfia..
Sen körde vi lite uppletande och hon är så duktig , min lilla stjärna!


Nu ska jag vänta på mat här hemma hos mamma ;)
Sen ner till affären och sen ska jag tigga stjuss hem med tvätten som jag kidnappat hennes tvättmaskin till haha
Det är bra att ha mamma nära ;)


hejhej nu ska jag njuta av solen!


Kommentarer
Tallefjanten säger:

Likt anki tänker du säkert inte på kring kostnaden. Den där för 9900kr kommer kosta dig nästan 20000 första året med försäkringar och allt satyg, bara så du vet. =)

2010-04-13 | 21:00:13
nizze säger:

köp fiestan mer ekonomisk skattefri bes varannat år,försäkring billigare än vad de är på en moppe..........

rolla den mattsvart om de e den färgen du vill ha!

den va ju mycke billigare i inköp med,samt delar till den är oxå billigare........samt den är så gott som odödlig!!!!

2010-04-14 | 08:11:19
Kim säger:

Ja det handlade liksom om ETT Glas inte två flaskor, men vissa verkar inte förstå ändå. suck



Lika bra att inte bry sig! :) Kommer du åka på de fria träningarna? Jag ska nog göra det ibland, men Sebbe har fotbollsträning på onsdagar så det krockar. Måste ju tänka på Victor med. :) Kram

2010-04-14 | 11:41:19
Bloggadress: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback