jup

Efter att kommit hem och varit bitter i morse så la jag mig i ett bad här medans ricke sov.. var sååå skönt..
Sen hittade jag en superbra bok som jag snart gnagt mig igenom, det har helt enkelt inte gått att sluta läsa!
Nu har jag gjort en paus för att gå ner med Ricke till tunnelbanan och en promenad med Troja.
Sen har jag även hängt tvätt hahaha
För när vi skulle gå ner till affären och handla påskgodis så sa jag i en lerig backe "Tänk om man skulle ramla här"
TJOOOOOOP så ligger Ricke lerig på backen ;)
Det var lite kul endå.. fast synd om han endå.. men vi gick hem igen och så fick han byta kläder så vi kunde ta en säkrare väg ner till afffären sen ;)
För påskgodis måste man ju ha ;)


Haha ja Nils, visst är det så :P hon är ju så förbannat söt.
och för att klargöra för alla som tar åt sig på Icke-mata-troja-framöver-Punkten, så är jag också skyldig. massor!!
Så fort Troja gör minsta lilla duttiga sak så är jag framme med ett par godisar.. och vi kan ha delat en och annan bulle oss emellan också ;)
men nu är det slut på det ;)

Ska bli så skönt när det blir bar mark så man kan komma ut i skogen, där springer ju Troja massor och skaffar sig bra muskler.
Pratade med mamma tidigare och det är ju svårt att motionera Troja med enbart promenader.
Dels finns det inga vägar som tar mer än typ 1 timme i min fart, och dels så är Troja rätt slö när man går på "vanliga" vägar, så hon segar sig fram som en snigel ;)
Så fram med bar mark nu!!!


Nu ska jag fortsätta läsa!

Läser förresten;
Lotta Thell - i skuggan av värmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback