Frosthunden!

I går tog jag och Troja en lite längre sväng och stannade och busade massor i snön! Hon såg ut som en frostig snögubbe efteråt! Fnissade rätt mycket åt henne ;) Hon är en riktig tokhund..
Strax ska jag röra mig till jobbet, en sista morgon,. För imorgon tyckte vår snälla chefen att vi kunde ta sovmorgon.. till en sisodär halv 12 - 12 =) DET tycker vi om!!! ;D
i dag är inte heller så jobbig dag, Fia tar med tjejerna till bibblan på FM för att lämna tillbaka böcker och då åker jag och Malin till Ryttarstadions hunddagis + ridskolan och lämnar julgrupp som våra elever gjort :D
Sen på EM får eleverna titta på film resen av dagen.. lite avundsjuk på deras skolgång ibland haha!

Nä, ut i snön nu!
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback