ABC

Man märker direkt när man jobbat äver 2 dagar i rad, man känner sig så himla trött..
I allafall jag..
I dag hoppas jag det inte blir någon övertid, men kanske nån timma för att förbereda alla hjärtans dag.
Helt galet hur odlarna puschar upp sina rospriser... Bara för en dag.. stackars dom som velat köpa röda rosor under veckan.. för redan förra veckan började dom höjningen..
Nu kostar 1 ros 45:-!! Sen En grand prix ros för 60:-
Jag kommer ihåg när jag började som florist när en ros kostade 15.- vanligtvis men på alla hjärtansdag 30 - 35:-
Åh vad det där lät som jag var jättegammal :P
Men priserna höjs i rask takt!

Själv kommer jag bojkotta allt som har med gulliglutt att göra den här helgen. Nästa helg får Ricke bjuda på nån fin middag tycker jag ;P
Men Alla hjärtans dag är lite för komersiell tycker jag.

Försökte mig på teoriproven online i går.. 2 tester = 2 underkända haha :P Bådar vöäl inte så gott kanske...
Man måste klara 6 tester på internet för att få göra teoriprovet/uppkörningen..
galet.. Gäller att nöta.. men måste sätta mig mer i lugn och ro ikväll eller nått..


Nä, dags att gå till jobbet strax.

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback