Djuuuurgåden

Rickard har suttit och pumpat massa djurgårdsklipp på Youtube.. :)
Man blir galet taggad av att höra det! Ser fram emot massa matcher i vår!!
I klacken! där jag stod på min första match! :P
Finns massa filmer av den dagen på youtube. blev ju värsta galet eftråt :p
jag hade ju en grym bild på min mobil där en polis står precis framför mig och höjer sin betong när han skriker åt oss att gå rakt upp i taggbuskar för att komma upp på en väg då gångtunneln var avstängd. sånna saker som man minns och skrattar åt.. det var så komiskt xD

Men det är riktigt kul att gå på match, speciellt när man vet reglerna och så, det visste jag inte förut och tyckte fotboll var det tråkigaste som fanns..

Nu sitter Rickard och Alex och spelar Fifa på ps3, jag, Troja och dogge tittar på :p eller jag sitter ju här och bloggar :)
Tänk vad glad jag är att jag inte ska behöva åka hem i morgon!!
Jag ska stana här, världens gladaste!!


Nä nu ska jag ut och kvällsrasta troja i snöstormen :P

Vi gick strandpromenaden tidigare, spg jätteskönt ut ute, strålande sol.. men vindarna piskade.. jäkla kallt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback