..

"7 timmar och 45 minuter sen senaste blogginlägg"
....och 1 timme och 48 minuter kvar tils jag slutar.

Dagen tar aldrigslut i dag.. Vet inte vad jag ska hitta på när jag kommer hem heller..
Är på sånt där tråkhumör i dag.
Vill bara få hem ricke och Troja hit igen, men tillochmed det är ju bara max 6 månader. sen flytt igen och igen och igen..
Så trött på att flytta och aldrig veta vart man ska härnäst..
Här trivs jag ju inte iaf.

Funderar seriöst på att köpa mig en lite stuga mitt ute i skogen, odla min egen mat och bara vara där ute.
En liten eremit =)
trött på att jaga jobb och allt. Ska hämta hem mina betyg ner hit och skicka lite ansökningar till skolan och sånt. Synd bara att man inte får svar förrän i juli (?) Jag tycker inte om att inte kunna planerara saker..

Vill upp till härnösand och andas finluft för ett tag.. skulle gärna bosätta mig där för alltid..
Synd att Ricke inte tycker som jag =/

Nä, man kanske skulle ta och göra något annat..

Förrrsten hittade jag en bra sida som kör hem hundfoder. massa olika märken.
www.foderbilen.se Så kan man jämföra foder osv. kanonbra, slipper man köpa småsäckar blir så dyrt.
Och Troja ska jag byta foder på tror jag. Speciellt till våren när vi sätter i gång alla träningar seriöst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback