..

När jag först läste Fridas blogg så såg jag hennes header;
A dog is like an
eternal peter pan,
A child who never
grown old and
who therefore
is always availible
to love and be loved



Sen läste jag några av de senaste inläggen och läste att hon var född -84 , gift, hade 2 hundar och att hon
på sin födelsedag den 15 feb tog sitt sista andetag mot cancern.
Fy fan vad livet är orättvist!

Ibland är man sjukt bortskämd av livet. Man njuter liksom inte.
Men just nu är känner jag mig fruktansvärt glad att jag är frisk, har världen bästa vovve som får mig att vika mig dubbel av skratt, världens bästa sambo som trots allt alltid står vid min sida. Världens bästa familj och släkt som får mig att stå emot alla motgångar i livet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback