Ett foto?

Kollade runt lite på arbetsförmedlingens hemsida och i många annonser står det Bifoga gärna foto..
Hur ser ett bra CV-foto ut egentligen?
efetrsom det typ jämt är jag som är den fotogalna så blir jag oftast inte med på bild.
i allafall inte något foto som man kan skicka med på ett CV.
Mina foton på mig är spex, kramar med Troja och pussar på Rickard.
Så då måste man ju ta och knäppa ett, men det hela känns så tillgjort haha
vilket dilemma va? xD

Nu ska vi snart kolla på 2x film och äta massa lösgodis :p

Förresten så tog jag och Troja en kall promenad längs med strandpromenaden mitt på dagen och hon var så himla duktig!
Hon fick springa lös och röja i snön, sen när jag såg en tjej komma gåendes mötandes oss så ropade jag "Hit" och "här" så gick hon brevid mig förbi tjejen, sen sa jag varsegod och så sprang hon i vanliga 220km/h :D
Så kul när hon är så vild av glädje!
Sen tränade vi lite "stanna" också, det är kanonbelöning för henne när man kallar in henne, hon verkligen älskar att springa fort! Turbobönan!

Hoppas vindarna lagt sig lite tills imorrn så kan vi ta en längre tur medans Rickard är i skolan =)
(fast jag har lovat att dammsuga då också ;) )


Film och godis here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback