GRATTIS!!

I dag fyller Rickard hela 23 år, så gammal, så gammal ;)
har ligger nog och trynar gott än och inte insett att han fyller år ;)
Men snrt ska jag ringa och väcka honom så han kan packa om väskorna lite.
Vid 13-tiden slutar jag och så sätter vi oss på bussen in till Stockholm för att ta båten till Riga!
Ska bli supermysigt!

Troja var sådär galet besatt i rickard som hon alltid är.. tröck sig emellan oss och gjorde sig hur liten som helst för att få ligga när Husse :) Det är så kul att se hur pussig hon är mot honom, jag ahr ju sagt nej från början till rabiatpussande, men på husse får hon pussa huuuur mycket hon vill :)
Hon blir nog lycklig när hon märker att hon får honom för sig själv i 2 veckor =)

Längtar massor tills det bär av.. inchekningen börjar kl 15 och stänger kl 16.30.. så vi kommer väl ha lite småbråttom att hitta rätt för vi kommer in ca 15.10.. men pga all snö blir det säkert förseningar med bussarna..

Tills dess ska jag göra massa utkörningar, eller massa och massa.. det är några iaf :)


Skriver nästa vecka!!
ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback