Happy Birthday

I dag fyller min mamma år!! GRATTIS!!
2 födelsedagar i rad :) Härligt, det betyder 2 tårtor  2 dagar i rad ;)

Sitter på jobbet och har insett att det inte riktigt är min dag.. brydde en kanna kaffe-svinäckligt, hällde ut och bryggde nytt-super, super äckligt..
HM!
Så nu skiter jag i kaffet och dricker vatten ;)

Gick inte och la mig förrän strax efter kl 2 i natt, fastnade i en bok.. ville gärna ha läst ut den men ögonen började gå i kors :)

Så nu ska jag vänta tills klockan blir 10 och ringa veterinären, har fortfarande inte bokat sista (förhoppningsvis) återbesöket för Troja.. Shame on me..

Pernilla åkte inte till stan i dag, så hon borde väl dyka upp här om ett tag..

Ska surfa vidare nu..

 

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback