Home is where your heart belong

I morse kl 7.30 kom mormor och hämtade mig och mamma.
När vi kom till uppsala så trodde jag verkligen att mitt tåg skulle vara inställt eftersom det stod "Inställt" på de flesta tåg.
Men mitt tåg tog mig hela vägen till Sundsvall och bussen tog mig hem hit. Troja blev överlycklig och jag trodde hon skulle bryta nacken när hon sprang rakt in i mig xD
Sötaste Troja & bästaste Rickard =)
Känns som det var ett misstag att åka härifrån från början..
Med mina älsklingar mår jag bra =) Dom är så himla söta! Skulle kunna leva på vatten och bröd bara jag fick vara med dom varje dag!
Så nu stannar jag här ett par dagar extra! Sen kommer jag hem för agility,veterinärbesök och körlektion!
Sen hoppas jag kunna åka upp hit igen emellan, men orkar inte kika i min kalender :P

men nu ska jag mysa vidare här hemma! kallt som sjutton här uppe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback