Klias i fingrarna?

Nu börjar jag känna av min hundlöshet,,, Är hur rastlös som helst..
Önskar att cicci och companiet var hemma så man kunde lånat donna :/

Är dunder rastlös.. har betalat räkningar + anmält mig och betalat in Trojas MH i april..
Betalat uppkörningen och teoriprovet.
Pluggat teori så huvudet är snurrigt..
Tittat på DH-avsnitt som jag redan sett 2 gånger :P men snart borde min säsong 3 komma :)

var ute och övningskörde tidigare också. så nu vet jag verkligen inte vad jag ska göra..
Behöver en hund :) komsi, komsi..

Är jättesugen på att lära mig nytt nytt också.. typ spela elgitarr eller nått annat krektivt,,


men antar att det blir sängen och mera DH tills jag somnar i brist på annat...


Ingen ide att anmäla Troja till tävlingar heller.. ledigt får man ju endå inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback