Oh, What a day!


6.45 Vaknar
7.45 Sätter mig på en buss som luktar mer som en parfymfabrik

9.00 - 13.00 har "Riskettan" på körskolan

13.00 - 14.00 Sätter mig på ett fik och beställer en ostfralla, springer ner till HM en stund, köper en söt kossa till Samuel

14.00 - 15.20 Dubbellektion, jag var nog lite trött för när han sa "ta nästa höger" Så blinkade jag vänster och tvärtom :)

15:20-15.50 Sitter med körläraren och sen receptionisten och gör planering och bokar in lektioner, teoriprov och UPPKÖRNING! DEADLINE!

15.50 Springer upp till Knutbytorg för att möta Jonnie för att få stjuss till hallsta och jobbet. stressad som ett as eftersom chefen ring 100ggr..
Svettig kom jag upp runt 16.00 var väl tillbaka på jobbet typ 16.45 någongång..
Sen har jag jobbat till 21.00... Nu är jag hemma, ätit min första måltid på hela dagen (förutom ostfrallan) och duschat.

behöver jag säga att jag är dödstrött??

ont i magen har jag också.. min mage har inte mått bra i dag.. stressat för mycket tror jag.. har som magknip.. sen blev det värre igen efter jag käkat.. usch så man plågar sin kropp..


Men känns sjukt kul och PIRRIGT att jag kommer köra upp snart.
Så inom 2 månader MAX 4 (eftersom man har 2 mån på sig nu om man ej klarar någon del av proven)
Så har jag körkort... trodde han skulle svara "Någon gång i sommar" När jag frågade honom när jag kunde tänkas vara redo att köra upp..

men tills uppkörningen har jag några dubbellektioner, "mini-uppkörning" och någon speciell omkörnings-lektion.
Sen halkbanan då.. och MASSOR av teoripluggande.. Något nytt skit gör att man först måste klara 6 webb-teoriprov innan 3 dagar innan riktiga teoriprovet för att ens få skriva upp.. Koden till det gick på 400;-   hua......

Så tills nästa körtillfälle ska jag betala 5995:- JIPPIE! ser sååå fram emot det ;)
Men sen har man det. kan verkligen inte fatta folk som tar körkorter och sen sumpar det på något otroligt onödigt sätt..
jag ska hålla hårt i mitt! har kämpat hårt och betalat alldeles för mycket för att förlora det :P


Nä, Godnatt!


Kommentarer
Tallefjanten säger:

Hoppas du får en bra uppkörningsnisse. Anki har kuggat på att bromsa för hårt inför en rödljus och kört för fort(30km/h) in i en TOM rondell. Men har hört om folk som gjort bra mycket större fel och klarat sig så verkar vara en jävla skillnad mellan uppköningsnissarna.

2010-02-11 | 14:10:48
Sandra säger:

Mm värdelöst.. hälsa att jag hålelrt tummarna för nästa gång :)

2010-02-12 | 22:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback