SNö :)

I går när jag var ute och gick med Troja så var det riktigt tungt på rottoarerna, gångvägar och så är ju någorlunda uppgådda/plogade. men trottoaren här nedanför hade fått tungt vallar uppblåsta, Troja tyckte att jag var helknäpp som plogade mig fram där medans vägen var alldeles fin att gå på.. Hon förstår ju inte riktigt att det kör bilar där haha

Men i dag ska vi nog ut på isen och gå och ta med kameran, har inte med mig sladden så kan inte lägga in dom på datorn förrän jag kommer hem.
Det är -15 grader men sol, lagom att klä på sig ordentligt så kan man vara ute en stund!
Jag är alltid lite nojig när jag går på is (med all rätta tycker jag) men samtidigt är det mysigt och man kan få så fina kort där ute!

Nu blir det lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback