Studier

Det finns ju miljoner utbildningar att söka. Dom flesta kan jag faktiskt söka men de ekonomi-utbildningar jag skulle vilja söka till kräver Matematik B, något jag saknar.
Att läsa på komvux nu hinner jag ju inte..
men däremot hittade jag en Webbredaktör-utbildning jag ska söka.. Om jag skickar in nu så kommer dom kalla till intervju om 2 veckor om jag fattade rätt.. Så jag måste liksom kolla i min kalender om jag ens har tid att komma på intervju i så fall xD Svårt det där :P
Men ska skriva ut lite fler ansökningsblanketter nu coh så får jag sätta mig och kika på dom sen.. så jag inte snurrar ihop allt.. måste komma ihåg att ta med mina betyg och sånt ner från Härnösand i helgen..

Vad vill man bli? egentligen..
Jag avundas dom som verkligen vet vad dom vill jobba med för typ resten av deras liv..
Jag har inte den blekaste..


Nä dags att kika vidare!

Hola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback