Sumo ;)

Vi är precis inkomna från en promenad och jag är rätt kall fortfarande!
Det är alldeles klart ut, väldigt fint! men även kallt ;)
Så jag klädda på mg så mycket att jag nätt och jämt kunde knäppa jackan xD
såg ut som en liten sumo! Dessvärre glömde jag sockor... så det var egentligen bara fötterna jag frös om.
Det var jag, Rickard, Troja och Alex som tog en kvälspromenad. vi gick ut på isen på vägen hem, massa, massa, massa snö :P för vi vek av från spåren där ute!

var ner på fastlandet tidigare i dag och hämta ur min billjett, då var det inte lika kallt men kalla vindar. Nu var det faktiskt skönar när det inte blåste!
Men vi såg alla lite roliga ut, vi hade frost :D jag i håret och ögonfransar, rickes skägg xD ja vi var helfrostiga ;)

Troja är trött nu, ligger och sussar här brevid =) Hon är så jäkla söt!

förresten så har vi ätit svamp 2 dagar i rad nu :p blev glatt överaskad när Rickard har spart 2 påsar!

Så i dag blev det kantarellsoppa *MUMS* värmande bra ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback