Tåg i snö

I dag åker jag och lillbönan till Hallstavik igen.. haft det så jäkla skönt här uppe <3
Troja trivs nog allra bäst här uppe ocks, det här är ju hennes enda riktiga hem egentligen, för hon har ju bott här sen hon var 13 veckor eller nåt sånt.. flyttade upp nästan direkt när jag hämtat hem henne..
Lilla gnun ;)

Har packat ner alllt i väskan nu på morgonen, den blir jobbig att dra i snön för det är SNÖ ute och MER som fallar hehe
vart är plogbilarna??? :D
Sen tror jag taket till cykelskjulet kommer rasa snart.. mer än en meter snö på det typ..
skulle gärna vilja ha lite sommar nu ;) eller nej, vår.

Är lite halvosäker på om man ens kommer ner i dag? hur ser vädret ut där egentligen??
På SJ's hemsida står det iaf att mitt tåg planeras gå som det ska , men mycket kan ju ändras..
men jag hoppas vi kommer fram endå!!


Nu ska jag glo lite Tv och sen hoppa på Rickrd som fortfarande snarkar på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback