Teori

I dag har jag ju först jobbat. var sådär lagom mycket att göra.

Sen har jag övat inför mitt körkort hihi.
Först övningskörning med jeffen och mormor, gick väldans bra. känns mycket bättre att kör i Hallsta än i norrtälje.
Här vet jag ju hur vägarna ser ut osv. i Norrtälje blir jag bara förvirrad =)
Fast jag missade en skylt i dag haha.. inte mitt fel att den satt alldeles för långt i från vägen ;)
men det var ingen fara =) Annars kändes det bara bra!

sen har jag nötit teoriprov här på datorn.. kuggat massa gånger men faktiskt klarat 2 stycken nu!
Har 12 försök kvar, sen måste man "Fylla på" försöker från körskolan.. skumt det där nya skiten..
men men ;) Kör verkligen "djupinlärning" frågor jag är osäker på kollar jag upp i boken osv..
Så det snurrar rätt bra där inne nu :P Helt trött i huvudet.. så ska ta en paus  nu och sen göra 3.e delen..
men det känns så himla kul endå =) Hoppas verkligen jag klarar teorin bara.. så långt man måste åka för att "skriva upp"... antingen uppsala eller stockholm.. Jag har valt uppsala nu iallafall...

Sen när jag blir rik någongång ska jag köpa kombi :) Så troja får åka bil "ordentligt" :P
Blir väl en sketen volvo eller nått hehehe.. mer än så lär man inte ha pengar till..

Nä en paus, lite kaffe och vila huvudet framför Tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback