Efter mys kommer mera mys!

I dag mötte jag min göbbe påöstermalm, sen for vi in till centralen för att käka Sushi, det stället är väldans gott! Kan lova att man blev proppmätt!
Men solen var ju ljuvlig och alla lastbilar fyllda med musik och hoppande studenter gjorde ju sommar!
Så vi köpte 2l jordgubbar och 2 öl i var och begav oss till Kungsholmen! Såå mysigt! men vi orkade bara dricka 1 öl i var för magarna var sååå fulla!

Imorrn kommer vi hem igen för att packa, för på lördag drar jag, Rickard Och Troja till åland! Mysigt och lite läskigt att ha stora huset helt för oss själva, men det kommer bli såå mysigt!
Innan  färjan på lördag så ska vi handla i Norrtälje, så det blir fullt upp!
Vi kommer hem igen på Tisdag, så det blir en liten minisemester innan vi börjar jobba ordentligt!

SURT är dock att visningen på den lägenhet jag VERKLIGEN VERKLIGEN VERKLIGEN vill ha kommer ske när jag jobbar, så då kan jag ju inte ta ledigt :( men jag får lite på Ricke.. hmm.. haha
hade väldigt gärna velat se den.. men man kan inte få allt..

SURT är även att när Rickard har sin 9-dagars ledighet så har inte jag slutat jobba än (slutar självklart veckan efter = Ingen utlandssemester för mig :'(

Nu sex and the city på Tv! Sen godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback