idioti.

I går hyrde vi en film på TV. Somnade. och idag när vi skulle titta på den så hann vi se tills det blev spännande. Där gick hyrtiden ut.. Fy så surt!!! Klantigt ;)

Sen kollar jag på Supersize vs. Superskinny på TVn just nu.
Blev lite paff när 5 Anorektiker visades för dom skulle gå med i någon grupp man får följa. Hursom, en av tjejerna där som skulle vara "sjukligt anorektiska" var precis lika liten som jag haha.
Hon var 165(jag 164) och vägde 48 kg. vilket jag nästan jämt ligger på (46-49)
Så om jag nu är anorektikersmal, hur kommer det sig då att man kan äta huuuur mycket som helst haha.
tyckte det avr lite missvisande av TVn att bara tjata om BMI, för oavsett om man är smal så behöver man inte ha anorexia för det. utan det beror ju på om man inte äter eller om man äter men kroppen bränner det.
Blir lite sur på TVN i dag helt enkelt =)
men ska kila dit och kolla klart på skiten nu ;)

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback