Jag fångade en ko!!

I dag på turen så stötte jag på en kossa som kom gående emot mig.. Efter att ha stannat och funderat ut vad jag ska göra så började jag köra emot den lite sakta, ville ju inte tuta fall den skulle bli rädd och så, så jag vallade den helt enkelt med postbilen ;D
Hela vägen tillbaka till bondgården! Sen ville jag att den skulle springa tillbaka till hagen men den sprang till höger ner i en liten padock, då hoppade jag av stängde grinden ;) Så var hon fångad!! :D
Sen åkte jag upp till bonden och sa att jag flyttat hans kossa från vägen och att den numera befann sig instängd bakom ett skjul , hahha! Så komiskt men kul var det!

Sen GRATTIS GRATTIS till min kära sambo som fick tjänsten på Värtan!!
Nu blir det strax flytt( igen!) Denna gång in till huvudstaden! Kommer verkligen kännas att flytta från tomt till betong ;) men hoppas man iaf får på markplan så man har lite tomt, annars kommer jag ju dö!
Jag önskar att vår tomt här kunde följa med, eller att huset helt enkelt skulle finnas i stockholm och itne här, då skulle jag bo i det lääänge!
Nya äventyr =)

Annars så är jag ganska dödstrött, somnade halv 4-4 i natt ju så nu känns det..

Förresten så blev jag väldigt hoppfull när jag läste de nya agilitybestämmelserna från och med 1 Juli;
Att en hund som är över 43 (mediums gräns) men endå under 45 cm, får välja om de vill tävla som medium eller large ;)
Men så mätte vi Troja och hon är med vår mätning över 45... -_-

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback