Lidingö

I morse begav vi oss som sagt och tittade på en lägenhet på Lidingö och jag blev helt kär!
Både i Lidingö och lägenheten! Så grönt och fint det var! Lägenheten var superfräsh, ljus och det enda "renovering" som gör att det är korttidskontrakt är ett stammbyte.
Lägenheten låg perfekt , i änden av en gata, parkering en bit i från så i stort sett ingen trafik, på en lummig kulle med jättefina rabatter och blommor överallt! Supermysigt! 100 m från vattnet typ! VILL HA!!!
Men vi liger ju bara 3:a på kölistan.. så vi får se.. Innan oss var det en tant som hade bråttom, hon bara sprang in och ut. vi blev väl kvar i typ 10 min, sen när vi gick kom 4 pers till.. Så vi får se hur det blir.
Har kollat efter andra lägenheter i Skärsätra också, men verkar tomt på det.. :(
Där vill jag verkligen, verkligen bo!!
Utsikten från balkongen var hur cool som helst. man såg över vattnet enda till Globen!!!
Så jag hoppas just nu att 2 säger nej.. men chansen är inte så stor..

Annars har vi hittat en typ vid Vreten, nära vatten men inte alls på samma sätt...

Men man kan inte annat än att hoppas..


Ska åka hemmåt lite senare i dag, men orkar inte röra på mig just nu =)


Ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback