Living in a car.

I går kändes det lite som att jag bodde i en bil. Först 5 timmar + i bil på jobbet.
Sen fick vi tillslut tag på silverbilen så jag kunde köra Rickard till Norrtälje, i Norrtälje bestämde vi oss för att åka till Roslagsstoppet(där jag även hämtade han i söndags) och så hem därifrån igen. Fast jag slapp köra in till norrtälje så där hade jag kör-vila ;) haha!
Men endå..
Och så nu har jag silver hemma hos mig och ska ta den ner till jobbet.
Blir väl 5 timmar + i bil i dag igen..
Inte kontigt att man blir trött :D
Blir som att åka till härnösand varje dag :D det tar ju lika lång tid nästan!

Nu kommer strax mormor och hämtar upp lilla T, kom på nyss att jag egentligen kunde svängt upp med henne men mormor är nog redan på väg hit så..


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback