maläten

I dag drar jag till Stockholm till min Ricke! Vi ska gå ut och käka när jag kommer in vid 15, han slutar då också.
Käner egentligen inte för att sitta 2 timmar på en buss när det är sånt skönt väder, men vad gör man inte =)
har även fått mina skattepengar + dagsersättningen! Så jag är smått rik, funderar på att klicka hem lite kläder.
Skulle veeeerkligen behöva det! Iaf en långärmad(har ingen) sen några linnen(dom jag har är urtvättade och malätna) så jag förkänar helt enkelt nya kläder!
Såg massa fint på rean på bubbleroom och halens, tänkte sätta en budget på 500-600 kr. får man iaf lite nytt.


Nu har jag lessnat på att tiden går så segt så jag täkte gå ner till mamma och sitta där ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback