parningsdags!

Jag och trojs tog en promenad och mellanlandade såklart hos mamma haha..
precis vid hennes grusgång så hoppade två harar omrking, först såg det ut som dom bråkade men det var parningslek tydligen ;) Totalt orädda och troja som var lös var såå duktig och bara stod och tittade.
dom hoppade ca 10 m i från oss!
Då önskade jag verkligen att jag haft en mobil med kamera!! måste inhandlas!!
Så jag sprang in till mamma och hämtade hennes kamera och filmade och knäppte kort på par-hararna ;) Blir små söta kaninungar det där!

Ska fixa överförningen där sen, så ni får se! Så himla häftigt när man kommer dom så nära och får se!

Nu dags för mat, magen kurrar!

Kommentarer
nizze säger:

hare sandra HARE.....KANIN E DEN VITA I BUREN!!

hade du vart lite oftare i skolan så hade du lärt dig skillnaden.....doh!

2010-06-23 | 00:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback