Räserbilen!

I dag har jag Rääääserbilen! Jens hämta upp mig och stjussa mig till bilen så nu är den min i typ 24 timmar :D
Så vi kan ta oss dit och så imorrn! Så skönt att ha bil =)
Så tänkte susa upp till Skärta en sväng strax fall jag inte ska hämta Renée i Grissel 15.00.. vi får se =)
Jag och cicci hade planer på att åka till Östhammar till hundcafet där, men känns hemskt att sätta hundarna i varma bilar i dag, så vi får vänta på regn =)
Dagens backUp-plan var att jag skulle åka till Norrtälje och försöka hitta något fint till midsommar, men är det så här packat med bilar i Hallsta så är Norrtälje 7 resor värre.. synd.. har verkligen inget fint tills imorrn =(

I morgon blir det att fira i häverödal, vi ska äta, dricka och sen köra 5-kamp och kubb =) Det ska bli skoj och kameran är på laddning hahaha! kan tänka mig att det kommer bli gaaalna foton !

Nä nu ska jag ringa och höra om hon ska ha stjuss eller ej annars blir det skärsta en sväng!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback