REGNAR JU!

FY jag måste alldeles strax springa ner till tunnelbanan. har verkligen ingen lust att ta mig ut när det regnar så här.. jag som är världens typ fryssnaste person kommer väl dö ungefär.
Men det är väl bara att lägga benen på ryggen och springa det! :O haha

Appropå min rygg så dog den i går, min kropp måste ha blivit utbytt med en 98-årings eller nått.
Skulle gå in från balkongen och VIPS så höll jag på att falla ihop, Rickard som gick bakom tyckte nog att det såg kul ut men ont gjorde det, det högg liksom tag i den så hela kroppen försvann.. usch.. kan man byta till en yngre rygg tro...? Mina knän är också rejält slitna, broskbildningar och allt vad det är. vad har jag gjort i mitt liv egentligen xD fast nu är det inte knän som känns just nu utan vaderna! Fick ju sendrag i dom för någon vecka sen och det känns hela tiden som typ träningsverk haha,, men så illa är det ju inte!

Funderar faktiskt fall det kan vara ett fot/sko problem som spökar med benen och ryggen. mycket möjligt.


Nej nu måste jag verkligen kila till tuben, ur mycket jag än önskar att jag slapp ut nu,, hua,,

wish me luck ;) kanske regnar bort längst vägen!


FÖRRESTEN ingen som har lust att hämta upp oss i Norrtälje typ 12:20? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback