Stop the blowingpart!

Nu sitter jag och äter Fruch! har dammsugit och diskat så här på morgonkvisten :)
Det verkar vara bäst att dammsuga på morgonen när Troja fäller för då har allt hår lagt sig ;) ser ut som en matta på bara någon dag haha!
Gick ut ett tag med men det blåser och då fryser ju jag.. inge kul.. hoppas det ger med sig..

I dag ahr jag massor att göra, eller ja, jag får prortera lite helt enkelt.
Klubben, cicci och umgås med Ricke :)
Sen kommer Jonte ikväll också, han ska sova här över helgen.


Förresten så tror jag att min matta blev halvt uppäten i tvättmaskinen.. min hallmatta med små fransar har nämnligen inga fransar kvar.. hmm.. försvann dom innan?? eller så åt maskinen upp dom =)
Tyckte det såg lite konstigt ut när jag dammsög!


Nej ska lägga fram lite sängkläder nu medans jag kommer i håg, sen hoppa lite på Rickard som förflyttade sig från sängen till soffan, så han är  lite i vägen där :P vakna!


hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback