Tarmar

Okej nu så har jag rensat mina första små strömmingar :)
Bror min var snäll nog att skänka oss en drös :) Gott gott!
men händerna luktar illa.. har skrubbat och skrubbat dom men det luktar endå...

Så har boysen åkt i väg nu också, och det känns väldigt skönt. även om jag kommer sakna Rickard som vanligt och dom har varken hörts eller varit så mycket i vägen, så är det endå rätt skönt att vara själv i bland =)
Förstås inte sånna där Mormoner eller vad det heter som har flera fruar/män, för det blir så mycket mer att stöda och jag har tendensen att bli irriterad när jag ahr folk runt mig hela dagarna :P
Så om man får så ändrar jag mig, jag vill inte längre ha 6-8 ungar utan ändrar det till 1/2?? hahahaa
nej skämt å sido. Nu har jag min datorn hela veckan för mig själv :)

Ska jobba på Tisdag, så i morrn ska jag försöka ta mig upp till Cicci tror jag!


Nu blir det dumburken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback