Tröttmössa

Sitter och håller upp ögonlocken med tändstickor.
Nej men nästan.
Somnade typ 01.30 i går, har ju vänta mitt dygn så.. attans attans..
så efter drygt 4 timmars sömn så är jag nu väldans trött.. sitter här och huttrar.. känns iskallt ute..
Men strax ska jag slänga mig på cykeln och cykla minutrerna ner till jobbet, sen blir det tycligen mycket i dag.
Den omtalade ökända midsommarveckan HAHA
Ska nog gå bra ;) bara jag vaknar till!
Skönt att det bara är 4-dagars-vecka ;D mjukstart litegrann ;)

Sen är jag GLAAAAD! för i går kollade vi in Rickards skiftshema och han har sin 9 dagars när jag slutar jobba i augusti! Så vi kan dra på 1 veckas utlandssemester iaf!! (peppar peppar ta i trä för att jag räknat rätt denna gång..

Ska även höra med Anna i dag vilka dom där 4 dagarna v 28 är, jobbar bara 1 dag den veckan så om det är Tis-fre jag är ledig så kan vi klämma in Riga där för Rickard hade 30 timmar han måste ta ut i ledighet eller vad det var =)



nej jobb nu!


Smell'ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback